Tail docking system

Middels een Allan Bradley besturing kan een vliegtuig staart inspectie doc ingesteld worden op verschillende vliegtuigen. Waaronder: B747, B777, A380, A340 en A330

Het positioneren gebeurd in twee fases. Eerst wordt het grote “ vertical dock” in positie gebracht middels 2 synchroon lopende motoren . Vervolgens wordt het vliegtuig in het dock gereden. Als laatste worden de twee “Wing docks” op positie gebracht middels 8 synchroon lopende motoren. Ondanks de grote en zware delen moet dit heel precies gebeuren om de vliegtuig niet te beschadigen.  Op de verschillende deks van het inspectie dock zijn sensoren geplaatst om aanvaring met het vliegtuig en de deks onderling te voorkomen.

Onze taak was het complete elektrotechnische besturing traject. Dit was zowel de hardware engineering, maken besturingsplan, maken van de software en de inbedrijfstelling op locatie te Seoul Zuid-Korea.

©2016 Tect Contracting & Engineering   |   Contact   |   Sitemap   |   Website ontwikkeling: Webton.nl
20181231