MBO 4 wtb

Site Supervisor Refrigeration Projects
Aantal uur: 40 | Locatie: Deventer

Functieomschrijving:

De functie wordt centraal uitgevoerd en je rapporteert aan de Head of Service Branch. De werkzaamheden worden grotendeels uitgevoerd vanuit Deventer

Als Site Supervisor Projects ben je verantwoordelijk voor het aansturen van interne en externe installatiemedewerkers en leveranciers. Daarnaast het coördineren en bewaken van veiligheid en kwaliteit van projecten op locatie.

Taken en verantwoordelijkheden

De Site Supervisor Projects werkt zelfstandig, maar staat functioneel onder begeleiding van de Projectmanager. De werkzaamheden worden voor het overgrote deel uitgevoerd volgens strikte werkvoorschriften, procedures en richtlijnen. Veiligheid staat hierbij hoog in het vaandel.

  • Het plannen, coördineren, organiseren, sturen en bewaken van werkzaamheden op locatie met daarbij de afstemming met de productieplanning van de klant.
  • Preventief informeren van stakeholders ten aanzien van het naleven en opvolgen van (veiligheids)voorschriften en procedures.
  • Adviseert over uitbreidingen, voorkomen van storingen, voortgang serviceprojecten en eventueel te nemen maatregelen.
  • Voert gegevens in ten aanzien van werkrapporten, urenstaten (meer- minderwerk), materiaalverbruik, logboek en installed base. Rapporteert intern aan projectmanager en op locatie aan de klant over de voortgang.
  • Naleven en opvolgen van en het aanspreken van collega’s op het preventief toepassen van (veiligheids)voorschriften, gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen en toepassen van procedures.
  • Zoekt afstemming met alle betrokken partijen om binnen tijd, budget en kwaliteit te kunnen leveren en niet tegen claims aan te lopen.

Als servicemedewerker van onze klant ben je klantgericht en voel je je verantwoordelijk om de klanten te helpen en de verwachtingen te overtreffen. Met jouw professionele en vakkundige aanpak toon jij doorzettingsvermogen om te komen tot de best passende oplossing voor de klant. Je bent flexibel, communicatief, vindingrijk en neemt het initiatief om oplossingen aan te dragen die voldoen aan de klantvraag en afgestemd zijn op de impact van de problematiek en de servicestrategie van onze klant. Met jouw teamgerichte instelling streef jij er naar om samen met jouw collega’s de hoogste kwaliteit te leveren!

Bekijk vacature

Customer Service Engineer Refrigeration
Aantal uur: 40 | Locatie: Deventer

Functieomschrijving:

De functie wordt regionaal uitgevoerd en je rapporteert aan de Head of Service Branche. De werkzaamheden worden grotendeels uitgevoerd vanuit Deventer, maar het betreft een mobiele functie waarbij reizen noodzakelijk is.

Als Customer Service Engineer ben je verantwoordelijk voor het realiseren van commerciële doelstellingen door middel van het actief uitbouwen en onderhouden van relaties met klanten op tactisch/operationeel niveau.

Taken en verantwoordelijkheden

De Customer Service Engineer is verantwoordelijk voor alle service activiteiten van onze opdrachtgever bij een klant. Je bent verantwoordelijk voor het vastleggen en uitvoeren van de afspraken met klanten en daaruit voortvloeiende en gekoppelde contracten met toeleveranciers. Klantcontact vindt voornamelijk plaats op operationeel niveau.

  • Stelt (mede) een accountplan op voor accounts/prospects met concrete doelstellingen en sales forecast voor de toegewezen accounts en bepaalt de wijze waarop doelstellingen gerealiseerd worden.
  • Werft en bewerkt prospects in nieuwe/bestaande markten.
  • Onderhouden van contacten met klanten en beïnvloeders.
  • Analyseert de klantsituatie, houdt advies- en verkoopgesprekken en presentaties bij klanten en prospects, ondersteunt de klant waar nodig en initieert en/of levert een bijdrage aan (after)sales events.
  • Houdt klant- en activiteiteninformatie bij in systemen, levert informatie aan voor periodieke rapportages en analyseert en evalueert eigen resultaten en -activiteiten.
  • Initieert en definieert (mede) salesprojecten, geeft leiding aan en/of participeert in projecten.
  • Stelt Service Level Agreements (SLA’s) met klanten op, bakent deze af, borgt ze en ziet (mede) toe op de naleving.
  • Bouwt contacten op met in- en externe klanten, relaties en leveranciers, onderhoudt deze en managet verwachtingen.
  • Naleven en opvolgen van en het aanspreken van collega’s op het preventief toepassen van (veiligheids)voorschriften, gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen en toepassen van procedures.

Als servicemedewerker van onze klant ben je klantgericht en voel je je verantwoordelijk om de klanten te helpen en de verwachtingen te overtreffen. Met jouw professionele en vakkundige aanpak toon jij doorzettingsvermogen om te komen tot de best passende oplossing voor de klant. Je bent flexibel, communicatief, vindingrijk en neemt het initiatief om oplossingen aan te dragen die voldoen aan de klantvraag en afgestemd zijn op de impact van de problematiek en de servicestrategie van onze klant. Met jouw teamgerichte instelling streef jij er naar om samen met jouw collega’s de hoogste kwaliteit te leveren!

Bekijk vacature

Support Engineer Refrigeration
Aantal uur: 40 | Locatie: Deventer

Functieomschrijving:

De functie wordt centraal uitgevoerd en je rapporteert aan de Head of Service Branche. De werkzaamheden worden grotendeels uitgevoerd vanuit Deventer

De Support Engineer is verantwoordelijk voor het opnemen, calculeren, begroten en voorbereiden van Service en project gerelateerde werkzaamheden. Het aannemen van verzoeken, bestellen, controleren en afstemmen met in- en externe leveranciers ten aanzien van het leveren van spare parts en reparaties en het leveren van 1e lijn technisch support aan onze klanten.

Taken en verantwoordelijkheden

Als Support Engineer ben je het dagelijkse aanspreekpunt op de Service Branch voor onze klant waar het gaat om de serviceverlening aan GEA apparatuur en installaties. Je voert hiervoor voorbereidende werkzaamheden uit ten aanzien van (service)onderhoud en je geeft technische ondersteuning aan onze Field Service Engineers en collega’s in de binnendienst.

  • Opstellen, verifiëren (kostprijs)calculaties, marge bewaken, verwerken en afhandelen van offertes, identificeren en aanbieden van onderdelen.
  • Opstellen van opdrachtbevestiging, inventariseren van werkzaamheden door middel van het opvolgen van werk- en bezoekrapporten, bestellen van materialen en afstemmen met resourceplanner.
  • Opstellen van locatie specifieke veiligheidsplannen.
  • Afstemming met (onder)leveranciers en reparatie plannen.
  • Opstellen van jaarplan (onderhoudscontracten) en technische bewaking t.b.v. (service)werkzaamheden.
  • Organiseren en afhandelen van ruilonderdelen en het onderhouden van onderdelenlijst.
  • Bestellen en opvolgen technische tickets met betrekking tot spare parts.
  • Invoeren en bijwerken van installed base gegevens, meldingen, garantieclaims, en klachten registreren, zorgdragen voor opvolging en interne evaluatie.
  • Controleren en afstemmen en verwerken van technische gegevens ten aanzien van uitgevoerde onderhoudsprojecten.

Als servicemedewerker van onze klant de ben je klantgericht en voel je je verantwoordelijk om de klanten te helpen en de verwachtingen te overtreffen. Met jouw professionele en vakkundige aanpak toon jij doorzettingsvermogen om te komen tot de best passende oplossing voor de klant. Je bent flexibel, communicatief, vindingrijk en neemt het initiatief om oplossingen aan te dragen die voldoen aan de klantvraag en afgestemd zijn op de impact van de problematiek en de servicestrategie van onze klant. Met jouw teamgerichte instelling streef jij er naar om samen met jouw collega’s de hoogste kwaliteit te leveren!

Bekijk vacature

Storingsmonteur
Aantal uur: 40 | Locatie: Twente

Functieomschrijving

Als storingsmonteur is het jouw taak om problemen en storingen aan onze productielijnen zo efficiënt mogelijk op te lossen en je bent het aanspreekpunt buiten de dagdiensturen voor de Technische Dienst. Tevens communiceer je met ploegleiding, operators en externe partijen over de planning, voortgang van de werkzaamheden en de aard / oorzaak van de storing en mogelijke oplossingen. Het oplossen van storingen en het uitvoeren van reparaties zie je als een uitdaging.

Als storingsmonteur verhelp je storingen middels het repareren en vervangen van componenten, uitwisselen van units en corrigeren van instellingen. Hierbij maak je gebruik van bijbehorende tekeningen, schema’s en werkbeschrijvingen.

Jij bent onze collega als je

  • Een teamspeler bent met een winnaarsmentaliteit;
  • Overzicht houdt en een goede vertaalslag maakt van probleem naar oplossing;
  • Initiatief neemt en proactief te werk gaat;
  • In oplossingen en resultaten denkt; zaken tot een goed einde wil brengen, waarbij je, je verantwoordelijk voelt en stressbestendig bent;
  • Goede contactuele vaardigheden bezit.
Bekijk vacature

Support Engineer
Aantal uur: 40 | Locatie: Deventer

Functieomschrijving

Als Support Engineer voor de Service Branch Deventer ben je het dagelijkse aanspreekpunt voor onze klant waar het om de service­verlening aan apparatuur en installaties gaat. De nadruk ligt hierbij op de procesinstallaties in de food/ brouwerijen en melkindustrie. Je realiseert de werk­voorbereiding van service werkzaamheden voor onze klanten en je geeft technische ondersteuning aan onze servicemonteurs en binnendienst. Je rapporteert aan de Head of Service Branch Deventer.

– Verlenen van technische ondersteuning op het gebied van apparatuur en -installaties aan klanten en de lokale service-organisatie waarbij de nadruk ligt op industriële procesinstallaties.

– Verlenen van ondersteuning aan de Contract Manager bij de uitvoering van relatiebeheer.

– Het zelfstandig voorbereiden van alle activiteiten die noodzakelijk zijn voor een veilige, kwalitatieve en efficiënte uitvoering van serviceopdrachten.

– Het engineren, calculeren en aanbieden van service werkzaamheden.

– Beoordelen van technische opmerkingen op werkrapporten.

– Algemene ondersteuning van de afdeling.

Bekijk vacature
©2016 Tect Contracting & Engineering   |   Contact   |   Sitemap   |   Website ontwikkeling: Webton.nl
20190107