HBO WTB

Customer Service Engineer Refrigeration
Aantal uur: 40 | Locatie: Deventer

Functieomschrijving:

De functie wordt regionaal uitgevoerd en je rapporteert aan de Head of Service Branche. De werkzaamheden worden grotendeels uitgevoerd vanuit Deventer, maar het betreft een mobiele functie waarbij reizen noodzakelijk is.

Als Customer Service Engineer ben je verantwoordelijk voor het realiseren van commerciële doelstellingen door middel van het actief uitbouwen en onderhouden van relaties met klanten op tactisch/operationeel niveau.

Taken en verantwoordelijkheden

De Customer Service Engineer is verantwoordelijk voor alle service activiteiten van onze opdrachtgever bij een klant. Je bent verantwoordelijk voor het vastleggen en uitvoeren van de afspraken met klanten en daaruit voortvloeiende en gekoppelde contracten met toeleveranciers. Klantcontact vindt voornamelijk plaats op operationeel niveau.

  • Stelt (mede) een accountplan op voor accounts/prospects met concrete doelstellingen en sales forecast voor de toegewezen accounts en bepaalt de wijze waarop doelstellingen gerealiseerd worden.
  • Werft en bewerkt prospects in nieuwe/bestaande markten.
  • Onderhouden van contacten met klanten en beïnvloeders.
  • Analyseert de klantsituatie, houdt advies- en verkoopgesprekken en presentaties bij klanten en prospects, ondersteunt de klant waar nodig en initieert en/of levert een bijdrage aan (after)sales events.
  • Houdt klant- en activiteiteninformatie bij in systemen, levert informatie aan voor periodieke rapportages en analyseert en evalueert eigen resultaten en -activiteiten.
  • Initieert en definieert (mede) salesprojecten, geeft leiding aan en/of participeert in projecten.
  • Stelt Service Level Agreements (SLA’s) met klanten op, bakent deze af, borgt ze en ziet (mede) toe op de naleving.
  • Bouwt contacten op met in- en externe klanten, relaties en leveranciers, onderhoudt deze en managet verwachtingen.
  • Naleven en opvolgen van en het aanspreken van collega’s op het preventief toepassen van (veiligheids)voorschriften, gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen en toepassen van procedures.

Als servicemedewerker van onze klant ben je klantgericht en voel je je verantwoordelijk om de klanten te helpen en de verwachtingen te overtreffen. Met jouw professionele en vakkundige aanpak toon jij doorzettingsvermogen om te komen tot de best passende oplossing voor de klant. Je bent flexibel, communicatief, vindingrijk en neemt het initiatief om oplossingen aan te dragen die voldoen aan de klantvraag en afgestemd zijn op de impact van de problematiek en de servicestrategie van onze klant. Met jouw teamgerichte instelling streef jij er naar om samen met jouw collega’s de hoogste kwaliteit te leveren!

Bekijk vacature

Projectmanager (m/v)
Aantal uur: 40 | Locatie: Winterswijk

De Projectmanager vertolkt een centrale rol in de communicatie en samenwerking tussen de diverse afdelingen, met als doel een adequate en tijdige uitvoering en afhandeling van de projecten. Een grote mate van verantwoordelijkheidsgevoel, inzicht, flexibiliteit en eigen initiatief is van belang om succesvol te zijn.

Jouw taken:

  • Coördinatie van complete projecten (technisch, financieel, tijd);
  • Controle van de voortgang van de projecten;
  • Ondersteuning van verkoop bij het uitbrengen van offertes voor complexe projecten;
  • Advisering van de klant over technische en logistieke mogelijkheden, kostentechnische aspecten en specificaties van producten;
  • Spil tussen de afdelingen waarbij je in staat bent het belang van de projecten  juist af te wegen.
Bekijk vacature
©2016 Tect Contracting & Engineering   |   Contact   |   Sitemap   |   Website ontwikkeling: Webton.nl
20190107